INSIDE RESURSE

Resurse pentru toate jocurile online! samp, csgo, mape, muzica, filme, ps, divertisment, geforce, fzarea, muzica, clan, coduri, cfg, inside, resurse, servere, gata, facute, war, zone, pgl, long, nvid


Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

Crearea Un Sistem De Alarma Pentru Gamemode

Por favor, faça o login para responder

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos  Mesaj [Pagina 1 din 1]

#1vendME 

la data de Lun Mai 01, 2017 11:20 pm

avatar

Fondator
Fondator
Salut!Astazi va voi invata cum sa creati un sistem de alarma pentru gamemodul vostru fie el rpg,rp,gf si asa mai departe deci la ce va poate fi de folos acest sistem si cum il folosesti? Pai va trebui sa initiezi comanda /buyalarm pt a beneficia de sistemul de alarma si apoi vei mai avea acces si la comanda /alarmoff care bine inteles opreste alarma definitiv.Deci hai sa incepem sa construim sistemul
Pasul 1:Pentru acest lucru vom avea nevoie de include-ul <a_samp> care desigur il au toate gamemodurile
CODE: SELECT ALL
#include <a_samp>
 
Pasul 2:Vom incepe sa anuntam variabilele pt sistemul nostru si anume:
CODE: SELECT ALL
new Alarmat[MAX_VEHICLES];
new Alarma;
new plm;
new AlarmStatus[MAX_VEHICLES];

 
Daca nu am avut erori putem trece mai departe la pasul 3
Pasul 3:Vom incepe sa definim 2 culorii pt sistemul nostru si anume:
CODE: SELECT ALL
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA

 
Pasul 4:Acum va trebui sa ne ducem in gm cu (CTRL+F) la sectiunea forward si acolo vom adauga urmatoarele:
CODE: SELECT ALL
forward Alarm();
forward SA();

 
Foarte bine Dragi mei acum a venit momentul pentru pasul 5 si anume crearea comenzilor
Pasul 5:Vom incepe sa creem cele 2 comenzi ale sistemului nostru de alarma si anume:
CODE: SELECT ALL
if (strcmp("/buyalarm", cmdtext, true, 10) == 0)
   {
      new v = GetPlayerVehicleID(playerid);
      if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
      {
          if(GetPlayerMoney(playerid) >= 500)
          {
            if(Alarmat[v] == 0)
            {
               Alarmat[v] = 1;
               SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Alarma a fost activata ");
                    GivePlayerMoney(playerid, -250);
                    AlarmStatus[v] = 1;
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, "Alarma este pusa deja!");
                return 1;
            }
         }
         else
         {
             SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, "Nu ai destuii banii pentru a pune alarma $ !");
             return 1;
         }
      }
      else
      {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, "Nu estii intr-un vehicul !");
          return 1;
      }
      return 1;
   }
   if (strcmp("/alarmoff", cmdtext, true, 10) == 0)
   {
      if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
      {
         new v = GetPlayerVehicleID(playerid);
         if(Alarmat[v] == 1)
         {
            if(AlarmStatus[v] == 1)
             {
                 AlarmStatus[v] = 0;
                 SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Alarma a fost desactivata");
               return 1;
             }
              else if(AlarmStatus[v] == 0)
             {
                 AlarmStatus[v] = 1;
                 SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Alarma a fost activata");
               return 1;
            }
          }
           else
           {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Nu ai alarma , misuna multi hoti");
               return 1;
             }
          }
    }
    return 0;
}

 
Bun! in momentul de fata suntem pregatiti pt construirea unor functii pt sistemul nostru Hai sa incepem:
Pasul 6:Ne ducem in gm la functia public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) si adaugam:
CODE: SELECT ALL
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
   {
      new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
      if(Alarmat[vehid] == 1)
       {
      if(AlarmStatus[vehid] == 1)
      {
         new Float:X;
         new Float:Y;
         new Float:Z;
         GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
         PlayerPlaySound(playerid, 1147, X, Y, Z);
         Alarma = SetTimer("Alarm", 350, 0);
      }
      }
   }
   return 1;
}

 
Pasul 7:Vom incepe sa construim o functie pt alarma sistemului nostru si anume:
CODE: SELECT ALL
public Alarm()
{
   for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
   {
   new Float:X;
   new Float:Y;
   new Float:Z;
   GetPlayerPos(i, X, Y, Z);
   PlayerPlaySound(i, 1147  , X, Y, Z);
   KillTimer(Alarma);
   Alarma = SetTimer("Alarm", 350, 0);
   plm = SetTimer("SA", 15000, 0);
   }
   return 1;
}

 
Bun acum suntem pregatiti pt ultima functie din sistem si anume:
CODE: SELECT ALL
public SA()
{
   KillTimer(plm);
   KillTimer(Alarma);
   return 1;
}

http://resurseinside.forumgratuit.ro

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Por favor, faça o login para responder

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum